onsdag 3 juni 2009

Sommar och Inspiration

Här kommer lite härliga sommarbilder och annat jag tycker är fint :)


Det är de små vardagstingen som gör livet lite festligare...




Jag å syster svalkar oss med färsk frukt... För att sen unna oss smarrig jordgubbstårta.. Gäller att ha balans i kosten;)


Jag kan varmt rekommendera
Grill Del Mundo vid Storan. Grymt mysigt och exotiskt med färglada hammockar, smarriga drinkar och häftig meny... Inte förväntar man sig att få servetter framställda på palmblad, eller sitt grillade grönsaksspett upphängda i nån underlig hänganordning?! KUL:)

Här avnjuter jag en kall sommardrink, med favoritörten mynta.....



Min mamma arbetar som florist och är fantastiskt duktig. Här är ett litet smakprov på hennes kreativitet... Nedstoppade blommor i torv ombunden med svart vaxduk. Snygg att ha i trädgården och lätt att vattna.
- Blir mer av mamsen...



Jaha... Snygga skor från Johanssons;) Me liiiike!!! Runt 700 kr




Ja så avslutar vi med lite hår:) Sommarslingning med utväxt!! Mitt tips för i sommar - utnyttja din utväxt och se mer naturlig ut. Line här nedan ville inte se färgad ut då hon skulle ta studenten tre dagar senare, så jag sektionerade bort hennes hår i benan och slingade med ljusfärg under... dock nån slinga i fronten.. Blev super!!


- Och så hade hon ett av mina favoritplagg på sig! Jeansshortsen som sitter slappt å hängit:)

- Jag har likadana.... Var tvungen å visa;)


2 kommentarer:

  1. Ha ha ha !!! Drinken såg god ut!!! //Pia

    SvaraRadera
  2. Många fina och härliga bilder! Vill också ha skorna! /Camilla

    SvaraRadera