lördag 20 juni 2009

Hoppas ni haft en bra Midsommar!!

Lite blandat...

Mamsen;)


Hittades på "Pickels" i Vasa.. söta:)




Shorts är sommarens plagg..

Här är bilder ur tidningen Glamour som jag tyckte om:)



Ja å så lite hår..
Redkens nya shades är heelt grym!! Här har Pia använt en 8V (blondviolett) och "spätt ut" den med "crystal clear". Massa pigment som gjorde kunden så här snyggt kall..


Frisör;Pia


Jag lovade ju att visa tejpfästerna. Här har vi Frida som jag regelbundet gör hårförlängning på. Fästerna blev lite för ljusa mot hennes botten, så vi tonade faktiskt ner färgen sen så hon fick en fantastiskt fin beigeguldig ton.
( gjordes vid ett senare tillfälle, ska fixa bild:) )


- Men fästerna syns inte och känns väldigt lite. Frida fick ett fint svall och massa volym..



Här är jag på två-års jubeleum på en salong som några före detta arbetskamrater äger.. Linda i mitten e helt med på min linje med utväxt! Fast hon har faktiskt till och med förstärkt den med en röd färg..
De ni!!


Fiint Linda!!

Tack å hej och ha en fortsatt trevlig midsommarhelg...

Jenny

2 kommentarer:

  1. fina bilder, keep it comming...!

    SvaraRadera
  2. mera hårtrix tack! Hur gör man en inbakad fläta t.ex? kanske jag är den enda som inte kan?!? :)

    SvaraRadera