lördag 30 maj 2009

Löshår

Sommaren är här och vem vill inte ha både längre och tjockare hår? Jag har här två olika alternativ till löshår.


Min kund Vicki hade aldrig provat löshår förut, så jag valde att sätta "tejphår". Detta är ett bra alternativ till förstagångsanvändare, då det känns behagligare vid fästerna (enligt mig).

Tejphåret sitter i upp till två månader och kan återanvändas. Det går snabbt att sätta i och ger stor effekt. Med denna teknik krävs att du torkar fästerna efter varje hårtvätt, så de inte löses upp. När du sen ska sätta om, måste håret tas ut och tejpen bytas. Så lite jobb krävs, men jag tycker det är ett fantastiskt bra alternativ då det inte heller sliter på ditt egna hår.
(ca 2900 kr inkl hår)


Bild före..

Bilder efter..

Jag och Vicki känner varann sen innan då vi tränar Kyokushin Karate Keiko i Göteborg. Löshår och kampsport är en lite udda kombination men det funkar, jag vet ;) Kolla in sidan, vi vill ha massa mer medlemmar!!

Av; Jenny



Här nedan har min kollega Ulrika satt "löshårsringar" på sin kund Mia. En teknik där du klämmer fast plastringar med en tång. Fästerna sitter upp till två månader och när det är dax att sätta om så öppnas "ringarna" och flyttas upp närmare botten.

Tekniken är skonsam mot håret, då fästerna inte sitter på samma ställe för länge, samt enkel att sätta om, då man inte ens behöver ta ut håret utan bara flytta upp fästerna;)



Mia är redo för sommaren...;)


Mer om löshår kommer!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar