tisdag 19 maj 2009

Kundbehandlingar

Här är min kund i färdigt skick;) Blev en snabbstyling, men spana in färgerna lite närmare nedan..

Lagt lite bredare slingor ihop med mindre...


Närbild;) Fint färgspel med tre olika kalla toner...
Av;Jenny

Här är min kund Linda som var rätt varmkopprig när hon kom in till mig. Hon ville ha nånting nytt, men jag ville inte ta bort koppatonen helt. Jag blekte upp massa slingor med Redkens ammoniakfria blekning och la på en beigeviolett shades (Redkens toning).
Jag och Linda blev väldigt nöjda med resultatet;)

Linda stylad med Redkens Rouge paste (torrare vax som inte tynger)....
Av; Jenny





Här är min kund Jonna som jag färgat i en kallare beige/brun i fronten och en mer dämpad kall blond i resten.. Baktill behöll ja hennes naturliga färg.
Jonna var riktigt vitblond när hon kom till mig och ville ha nått nytt, men ändå vara ljus. Blev superbra med Redkens fantastiska shades ;)
Stylingen kan vara både lockig och rak..
-Modigt att krama upp och stöka till luggen rejält om jag får bestämma;)
U like?
Av; Jenny

1 kommentar:

  1. Fasen vad grymt!!! Uppdatera ofta! Kanske en bild från salsan i morgon?!? En liten video ? Eller kanske inte... Kram från lilla systern!

    SvaraRadera