måndag 3 augusti 2009

Fiberwig mascara

Herregud!! Jag har hittat en sån grymt bra mascara. Fiberwig heter den, och det ser verkligen ut som om du satt på lösögonfransar.. Man får kämpa lite och inte ge upp. Jobba från öga till öga, fram och tillbaka liksom. Jag var nära att storma affären där jag köpte den och anklaga dem för falsk marknadsföring dagen efter. Men TUUUUR att jag behöll den, så jag kan lalla omkring med så här långa fransar:):) Finns på Kicks för 220 kr.

Tog lite bilder på mig ;)
Ser ni fransarna? Flera kilometer långa! Som någon uttryckte det;)






Någon som har provat? Skriv gärna en kommentar...
Spana in Fiberwigs hemsida

God natt
Jenny

2 kommentarer:

  1. Tack för tipset. Måste testas!

    Du, nu har jag åkt ut i brevlådorna med Body Shop frisyren :-) Kolla in detta:

    http://husmusen.blogg.se/2009/august/frida-for-everybody.html

    När ska vi fota dig?

    Superkrull i retrostil.

    SvaraRadera
  2. Ja prova den, men ha tålamod och kämpa på!!
    Grymt snygga bilder på dig, värsta krull krull!!

    Ja du, tänkte faktiskt på om vi skulle fota lite då:)
    Hörs om det;)

    SvaraRadera